czwartek, 19 listopada 2015

Budowanie wiedzy negocjacji do swojej kultury firmy.



Firmy potrzebuje strategię negocjacyjną tak jak potrzebują HR, zarządzania, strategii R & D. Kiedy mówimy o tym nowym stylu negocjacji, możemy przenieść na nieznane wody.

W umysłach większości ludzi, negocjacje zawsze ma miejsce przy stole, z negocjujące strony ustawieni wzdłuż ich własnych stronach, jak przeciwników w konflikcie.

Nic bardziej mylnego! Nadszedł czas na bunt przeciwko tej koncepcji.

Negocjacje to pulsowanie siłą napędową firmy. I prawdę mówiąc, każdy rodzaj ludzkiej interakcji i komunikacji wiąże się z negocjacją, do pewnego stopnia.

Nawet podejmowania decyzji osobistych może być zakwalifikowane jako negocjacje - z samym sobą. "Czy mogę wybrać niebieską lub żółtą jednak ...?"

Negocjacji nie jest ograniczony do dowolnego zestawu godzin; nie ma czasu zamknięcia, nie ma przerwy na lunch.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz